Anneler lütfen yardım edin fikir verin .16 aylık kızım var ek gıda sürecimiz başarılı olmadı gönlü olunca yiyor olmayınca yemiyor .memeye aşırı düştü gün içinde gece uyanmalarimiz artmış durumda .gece okadar uyanıyorum ki bebeğimi yerine nasıl ne zaman koyuyorm hatırlamıyorum inanın .bir gün sevdiği yediği şeyi ertesi gün yemiyor .çeşit çeşit deniyorum beslemeye çalışıyorum ama yok .çok yoruluyorum artk uykumu alamayınca sınırlı gergin oluyorum .ben şimdi ne yapayım sütten kessem aç kalınca yemeye başlar mi adam akıllı geceleri uyur mu düzgün .sık sık uyandiig için dinlenemiyor .alışkanlık haline getirdi .uzun oldu hakkınızı helal edin ama siz beni anladınız yardım ediverin lütfen .şimdiden teşekkürler