Merhaba kızlar.Bebegim dört aylık yedi kilo sadece mamayla besleniyor.Mamayla beslendiği için obez olur diyorlar mamayı azalt diyorlar ek gıdaya başla diyorlar sürekli diyorlar anlayacağınız.Doktorum bı sey demedi kilosuna ama ben etrafımdaki seslere üzülüyorum anne olarak.Sizce bebeğim obez olur mu çok kilo alirmi ileride üzülüyorum🥺