Alya10- Verem aşısının yeri aşı olduktan 7-8 hafta sonra kendini göstermeye başlıyormuş. Ben ilk gördüğümde şok oldum şiş ve mordu hemen doktoruna gönderdim. Arayıp anlattı. Zamanla kuruyup aşı işi olacak orda dedi. Biz 5.5 aylıkken oldu şuan 8 aylık hala kabul bağlamadı. Her kontrolde gösteriyorum zamanla olacak hiç merak etmeyin diyor bekliyoruz bakalım :)