Ummuhan321 Bebeğim yoğun bakımda yatiyor bugün 4. Gun doktor guatr yüksek çıktı ,sınıra yakın,buda ilerde zeka geriliğine neden oluyor dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı kaç günde geçiyor bu hastalık kalıcı mı kötü bir şey mi?