Citmali 25aya doğru gidiyoruz hala öyle oğlum. Birini görür görmez beni unutur onların kucağına gider ve bana geri gelmek istemez. Arkadaşlarıma hayran, özellikle iki arkadaşım var onların çocuklarıyla oynamak yerine gider gider arkadaşlarıma sarılır gülümser hayran hayran bakar. Bana da hala değişik geliyor ama yapısı böyle yani demek ki. Teyzesini görsün aynı şekilde beni unutur ona hayran hayran bakar gider sarılır göğsüne yatar. Bende şey düşünüyorum biz hiç ayrı kalmadık hep 7/24 beraberiz, acaba biraz ayrı kalsak beni özler mi arar mı hiç bilmiyorum. Geçen ilk defa arkadaşıma bıraktım hiç bırakmamıştım, bir saatligine bıraktım ara ara yazdım oğlum duruyor mu diye oda için rahat olsun hiç seni aramıyor farkında bile değil benim çocukla oynuyor dedi bi tuhaf hissettim, geri almaya gittiğimde ordan çıkmamak için ağladı falan. Yanlızkende aslında gelir gelir bana sarılır göğsüme yatar öper cicik yapar, yüzümü elleri arasına alır anne anne der gözümün içine bakarak, bide hareketlerle seni çok seviyorum falan yapar (öyle bi özel iletişim dilimiz var beden diliyle yaptığımız oğlumla aramızda) ama biri gelince beni tamamen unutur. Neden bilmiyorum hiç🤷♀️