Melike20 anne yanında memede kendileri güvende hissediyorlar . Benim bebeğim memede sürekli uyuyordu , hiç ayrilmiyordu. Şuan üç buçuk aylık olduk daha düzene girdi tabi ama hala hep emmek istiyor , 4 aydan sonra alışkanlıkları kazaniyorlarmis, 4 aya kadar güvende hissetmek istediği için ama 4 aydan sonra aliskanlik oluyormuş öyle araştırmıştım :) ben artık memede tam uyutmuyorum , tam uyuyacagi zaman yatağına alip yatırıyorum. Sana alıştırma diyen de çok olur ama dinleme bebek seni hissetmek istiyor 😇