Buseumayyy Doğumdan 1.5 ay sonra kullanmaya başladım. 1.5 sene oldu hala onu kullanıyorum. Ara vermeden kullanım olduğu için kullanmaya başladıktan 2 ay sonra reglim kesildi. 14 ay kadar da regl olmuyorum yani. Yan etkileri elbette var prospektüsünü açtığınız an gılgamış destanı gibi koca bir kağıt seriliyor önünüze zaten. Doğum kontrol haplarının hepsinde bu yan etkilerle karşılaşırsınız. Benim için en rahatı bu olduğu için tercih sebebim açıkçası. Günü unutmadığınız, saati aksatmadığınız sürece bir sıkıntı olmuyor. Yine de hiçbir korunma yönteminin %100 olmadığını unutmayın 😊