Papatya-bahcesi Anne sütü alıyorsa 10 gün normal. Benim oğlumda 7 gün yapmamıştı huzursuz da değildi açıkcası ama ben korkmuştum, doktara götürdüm 10 gün normal olduğunu söylemişti, 10 günü geçip hala yapmazsa eğer zeytinyağ içirip yada poposunu kulak çubuğunu zeytinyağına batırıp hafifçe uyarayabilirsin demişti