Kızım 5 aylık olacak 3 aydr neredeyse meme redi yaşıyorum meme reddi mi ne bnde cozemiyorum artık emmeyw emmeye sütüm de çok azaldı malesef kaşıkla veriyorum çok zor oluyo biberon tutmuyo lonsinoh aldım ama tutmadı comotomo diye biberon duydum yumusakmis tutar mı deneyen var mı veya tutar dediginiz biberon var mı?