Kızlar iki ay önce uyku eğitimi aldık popoya hafif vurarak uyurdu aslımda onuda yapmamam lazım mış ama o zamanlar zorlamadı beni yaptım ama şimdi 9ayşıgıx sanırım atak dönemi bizi o kadar zorluyor ve yoruyor ki asla uyuyamıyorum ve sürekli pat pat yapmamı istiyor başa döneceğiz diye korkuyorum bana bir akıl verin lütfen geçer mi eski düzene döner miyiz kollarım uyumuş halde