Kızlar 11aylık bebeğim 9aylıktan beri yürüyordu ama bekleyelim dedim sokakta yürümesi için çok düşüyordu çünkü. Artık koşturuyor da. Sanırım alma zamanı geldi artık. Ne önerirsiniz Adidas Nike filan mı almalı yoksa başka Öneriniz var mı? Ya da ayakkabı almak için beklemeli mi daha, yaşından sonra almış tüm tanıdıklarım ama bilemedim 🤷♀️ bi akıl bi fikir verseniz bana çok sevinirim 🤔