Mrv-0809 sandık başkanı,musahit, parti temsilcileri gibi görevlendirmeler oluyor ücret ona göre değişiyor…en yüksek ücreti salon başkanı alıyor 1500 küsur sanırım… ziraat bankasına şahsen başvurularak çekiliyor…paralar yatmış ben de görev alan arkadaşlardan biliyorum…eşime de görev çıkmıştı 300 küsur lira olan o yorucu olur diye gitmeyip iptal ettirmişti..