Benim ikiz bebeklerim var ikisinide otribebe ile çektim fizyoloji su döktüm burunlarına öyle çektim günde 3 kere yaptım senin tek cocuksa 4 kere de yapabilirsin ben aglamalarina dayanamıyordum artık biraz ağlıyorlar ama mecbur yaptım 8 aylık oldular hala yapıyorum ara ara