Fatma0434 Kızlar bugün 1 aylık olduk sezeryan doğum yaptım ve hala göbeğim var ne zaman iner tam anlamıyla aynı durumu yaşayan oldu mu böyle kalmak istemiyorum bilgi verir misiniz 🙁
Deletedmom_79 Fatma0434 3ten sonra inmeye başlıyor 9 ay büyüyen bir karından bi anda performans beklememk lazım bi de ödem cidden geç gidiyor o yüzden günde bir fincan kahve bol su öneririm. 40 muayenesinde korse hakkında da doktorun bilgi versin eğer takmanda sorun görmezse ona da başla
Kuzeymomss Fatma0434 14 ay önce doğum yapmıştım hiç göbeğim kalmamıştım oğlum emmeyi bırakınca kilo aldım göbeğim çıktı ve asla gitmiyor 🤦🏼♀️
Fatma0434 Deletedmom_79 öyle mi ay inşallah ben korseye başladım bile ona rağmen gitmiyor bu yüzden çok korktum etrafımda sezeryan olan da yok buraya sorayım herkes tecrübesini anlatsın istedim çok teşekkür ederim 🌸
Karansmomm Fatma0434 var canım korse kullanamadım ben aşırı sıcak yaşadığım yer zaten hormonlardan yanıyorum bu göbeğe ne çare olacak bilmiyorum
Kuzeymomss Fatma0434 emzirirken belki inanmayacaksınız ama ağzım asla boş durmuyordu 1 gram da almıyordum. Oğlum bir bıraktı olanlar oldu
Zlm Fatma0434 her gün yürüyüş yapın emziriyorsanız emziriyorum diye herseyi yemeyin dengeli beslenin bol bol su için eğer toparlandiginizi hissediyosaniz hafif egzersizlerde yapabilirsiniz