menekse_kaya34 3 aylık bebişleri gece nasıl giydirip uyutuyorsunuz kısa kol giydirsem sanki üşüyecek gibi uzun kol giydirsem çok mu sıcak olur siz nasıl yapıyorsunuz
Karansmomm menekse_kaya34 2 ayşık bebeğim mersinde yaşıyoruz bura sıcak ve nemli akşam oda 27 derece gösteriyor ben tek zıbınla yatırıp karnına müslin örtü örtüyorum
CmreKSidar menekse_kaya34 kısa kollu altınada uzun giydiriyorum çünkü üzerini açıyor ama bugün ev 30 derece klimayı açtım yine aynı giydirdim klimayı açmasaydım sadece zıbın giydirirdim
cinartos0 menekse_kaya34 Biz izmirdeyiz burası aşırı sıcak kısa kollu zıbın la yatırıp üzerine müslin örtüyorum ya da kısa kollu şortlu önden düğmeli pijama takımı giydiriyorum
cennetkokuluyavrum menekse_kaya34 6 Ayin icindeyindeyz cok sicak hava pijama takimi giydiriyordum iki gundur sadece kolsuz atlet zibin giydiurum bacaklar kollar ciplak ustunu ince penye bahtaniye ortuyorum onuda ustunden atiyor benim oglan 😀
Balkuupu Benim kızım 13 aylık. Uyurken üstünü çok açıyor o yüzden uzun kollu ince pijama giydiriyorum şu an için 😊
aysel111 Ben valla 3 aylık bebeğime sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum, bacakları çıplak şekilde, üstünü de örtmüyorum kesinlikle :) hava artık çok sıcak öbür türlü terliyor
Yasemin517 Havalar çok sıcak. Bende kısa kol ve şort ile yatırıp müslin örtü örtüyorum sadece. Sıcaktan bunalıyor bebekler.
menekse_kaya34 Anneler ben vandayım burası biraz hayla soğuk üşütür diye korkuyorum kısa kol giydirmekten en az bir hafta daha beklemeliyim diye düşünüyorum yanlış mı yapıyorum bilmedim şimdi
Balkuupu Kumpr 28 mi 😅haklısınız o kadar sıcakta başka bir şey giydirilmez tabi. Şehirden şehire değişir diyelim öyleyse.
Misssitare 9 aylık oda 27° civarı zıbın tişört ve altına bazen pijama bazen şort giydiriyorum. Üzerinde müslin oluyor ama bu şekilde bile terliyor bazen.