Merhaba doğumdan sonra bi türlü geçmeyen bi enfeksiyonum var antibiyotik kullandım geçmedi hiç bi şekilde 50 gün oldu bu gün fitil verdiler intarnette 72 saat sonra emzirin deniliyo doktorum bişey olmaz dedi ama emzirirken bu fitli kullanan varmı acaba ?