_arasinannesi Kızlar ortahisar 2 nolu bostancıdan tayin sebebiyle ev tuttuk. Daha hiç gitmedik trabzona uzak olduğumuz için. Nasıl bir semt bostancı bilgisi olan varmı?
Sinem61 _arasinannesi ben 20 yıl yaşadım orda evlenince taşındım . Şimdi tekrar ordan ev almayı düşünüyorum ama çok pahalı ordaki evler. Ben çok severim . Üniversiteye yakın olduğu için imkanları gayet iyi bir sorun yaşamazsınız
emayy _arasinannesi dolmuşu otobüsü ulaşımı gayet iyi hastaneye yakın okula giden çocuğun varsa okula yakın her yönden güzel paket servis kolaylıkla gelir avmye yakın ilerde ev alirsam tercih edeceğim yerler arasında ilk 3 de .
Yesim61 _arasinannesi ben Trabzon da yaşıyorum şahsen çok güzel yerleri var bende Boztepe de oturuyorum Allah yardımcınız olsun kiralar çok pahalı herşey aldı başını gidiyor
fatos_ts61 Üniversiteye yakın olduğu için bir sürü cafe var Alışveriş merkezi çok yakın tek dolmuşla meydana gidilir güzel bi yerden tutmuşsunuz evinizi güle güle oturun
_arasinannesi Ev çok güzel ama kirası biraz pahalı. Semt konusunda tereddütlerim vardı ama giderdiniz teşekkür ederim
fatos_ts61 _arasinannesi Araplar sayesinde piyasa uçtu Trabzon’da sadece kiralar değil yeme içme giyim de pahalı maalesef
_arasinannesi fatos_ts61 mesela biz alışverişi bimden a101den falan yapıyoruz. Fiyatlar farklımıdır başka şehirdeki mağazalardan? Aynı şekilde mesela trabzonda burger king dominos falan dahamı pahalıdır? Zaten diğer şeyleri iğne bile alacak olsam internetten alıyorum.
Yesim61 _arasinannesi Trabzon da ucuzluk dükkanlar i var japon pazarı en ucuz61 özellikle bim a101 diğer marketlere nazaran daha uygun
zeynoksc Bende beşirlide oturuyorum aslen gaziantepliyim eşim buralı memleketimde ayrı ama trabzonu cok baska seviyoruz cok güzel bi şehir
zeynoksc _arasinannesi geziyoruz sahil ayağımızın dibinde bazı arkadaslarımızla pikniğe gidiyoruz bazen sadece evimde oturup manzaramı izliyorum gezilip görülecek çok güzel yerler var fiyat olarak anteple kıyaslayabilirim oraya göre biraz pahalı bi şehir ama rızkı veren allah dert etmeyin gelince cok seveceksiniz
Yesim61 _arasinannesi sahil yolunda bütün dolmuşlar ordan geçiyor zaten japon pazarı bedesten caddesine yakın