Bebeğimin göğüs kafesinde iki göğsünün ortasında nefes alıp verirken bı çukur oluşuyor başına böyle bir şey gelen var mı yada bilgisi olan varmı doktor kardolojiye yönlendirdi ama ben kalple ilgili bir sorun olduğunu düşünmüyorum düşünmek istemiyorum daha doğrusu internetten biraz araştırdım kunduracı göğsü diye bı şey çıktı belki bı yakınız tanıdığınız da denk gelmişsinizdir bilgi verir misiniz?