asilbabymom canım bugün oğlum 3 aylık oldu 2 haftadır çanakkaledeyiz doktora gelmeden önce sordum öğlen güneşinde götürme, güneş kremini 6 aydan önce kullanma birde ağzına su kaçmasın yeter dedi bende öyle yapıyorum sabah deniz soğuk oluyor akşam güneşi yakıcılığını yitirince çok güzel oluyor. İlk gün ayaklarını bele kadar soktum sonraki günlerde omuzlarına kadar soktum kollarımda suyun üzerine yatırdım çok eğlendi birde mayo bez aldım normal bez suda ağırlaşır diye yani bu şekilde bir sıkıntı olmadı çok şükür.