Edda112 Arkadaşlar merhaba. Açıköğretimden yüksek lisans yapan var mı aramızda? Lisanstan yeni mezun oluyorum bir kaç güne. Yüksek lisans için nasıl bir yol izlemem gerekiyor bilginiz var mı? Önlisans ilk ve acil yardım, lisans sağlık yönetimi mezunuyum.
Karanannesi Edda112 yabancı dilde bazı bölğmlerde 80 istiyorlar . Örgün öğretime gmre bir kolaylıgı yok bence . Ayrıca secenekte cok az
Edda112 Karanannesi aktif olarak çalışıyorum örgün okuyamam zaten. Hem memuriyetime etkisi olsun hemde yüksek lisans mezunu olayım diye herhangi bir bölüm okumak istiyorum. Tezli tezsiz diye ayrılıyormuş sanırım biraz araştırdım ama tam net bir şey elde edemedim hala.
Karanannesi Edda112 akademik bir ilerleyis istiyorsanız tezli akademeisyenliğe gerek yok uzman olarak geceyım derseniz tezsiz