Herkese hayırlı akşamlar. Bugün tuvalet eğitimine başladım. Oğlum 25 aylık. Hiç lazımlığa yapmadı hep götürdüm oysaki toplam 6 7 kere altına yaptı 1 kere de 💩yaptı onuda banyo yerine yaptı. Araştırmalarımda hep kasları geliştiği için tutma refleksleri de gelişti diyor ama ne yapacağımı bilmiyorum. Artık lazımlığa gidince ağlıyor. 🙁 bugün ilk gündü bu sizce böyle devam mı eder