BirPatiSever İsilik olmuş bebeğim 16 aylık. Gece nasıl giydirsem 27-28 derece ??? Sabaha doğru biraz serinlik oluyor yalnız
Deletedmom_68 BirPatiSever sadece zıbın sabaha karşı altına ince penye pijama altı olabilir veya kapri gibi varsa
sunflower01 BirPatiSever bacım atlet ile de yatırsan midesini bi ince örtü ile sar cocuk soğuğu mideden alıyor kusuyor ben kizima öyle yaptım cok şükür iyi oluyor
Masalkizinannesi BirPatiSever oda sicakligiysa bu zihin şort giydiriyorum ben siz muhtemelen kalın giydirdiginiz için isilik olmus olabilir
BirPatiSever Masalkizinannesi evet oda sıcaklığı. Tshirt ve ince bi pijama altı giydiriyordum. İçinde zıbın da var
Cadisilla BirPatiSever kız üşümez hiç bir yeri merak etme isilik çok kötü bebeğini rahatsız eder 27 28 derecede zibinla yatar bı bebek
meva1_ BirPatiSever merhaba nasıl bir döküntüsü var acaba . Benimde kızımda olmuşta isilik mi alerji mi yada başka birşey mi çözemedim . Atopik dermatit var bide
K2C2 BirPatiSever ben 27-28 derece sıcaklıkta askılı zıbınla yatırıyordum. Sabaha doğru üzerine Müslüm örtü örtüyordum ki çocuk onu bile atıyordu istemiyordu. Hangi şehirde yaşıyorsunuz
NmalkoC BirPatiSever bizimde 27 derece sadece asklı zıbınla yatırıyorum diğer odalardanda bi cm acıyorum cok terliyor cünkü