
Geçer mi bu 24 gün.. 40 haftaya göre hesaplarsakta 17..(rüzgar 41de doğdu)
Sanırım en uzun ve en zoru olan bu atak. Ben benlikten çıktım. Gündüz uykumuz zaten azdı. Şimdi hiç yok. Uyuyorsa bile en fazla 20 dakika. Birde dişlerimiz çıkmaya başladı. Yani diş dönemine girdik. Atakla beraber mükkkk 2li oldular.
Yaşadıklarımız;
Beslenme azaldı (sadece mama içiyor)
Uykuya geçiş hızımız uzadı. (1 saat, bazen 2 saati buluyor
. Ayakta ve kucakta piş piş)
Kendini aşırı kasıyor, kasmadan ötürü kusmalar çoğaldı.
Aşırı bir dikkat dağınıklığı söz konusu.
Kaka sayımız günde 3-4 oluyor. (bu dişten kaynaklı)
İki yumruk sürekli ağızda ve kıt kıt emiyor..
Beni sorarsanız eğer ben zombi Mode on. Eşimden bugün huni almasını istedim. (evde ki kafama küçük geldi)..
Siz neler yaşadınız ya da yaşıyorsunuz bu süreçte..
Gelin sarılalım 👉👈