Merhaba bebeğim 13 aylık ama sürünmüyor emeklemiyor yürümüyor nöroloji genetik gelişimsel rediatri hepsine götürdüm alerjik bir bebek çok yoğun egzaması ve gaz sancıları vardı kucak bebeği olarak büyüdü aynı durumda olan var mı ne önerirsiniz bir fizyoterapist ile görüştüm bir kaç hareket verdi ama çok üzülüyorum kaba motorda gelişim geriliğimiz var