gkbyza ben kovaya sıcak su+kosla döküp karıştırıyorum kıyafetleri içine basıyorum bir gece kalıyor yüzeye çıktıkça basıyorum arada karıştırıyorum. makinaya da atarken ön yıkama yapıp ön yıkama kapağına da kosla döküp leke programında çalıştırıyorum. eğer kıyafetler bebeğiminse 2 durulama daha yaptırıyorum kosladan sonra