ikiprensannesi53_ Oğlum kaç gündür herseyi balkondan aşağı atıyor 2 yaşında şuan ne zaman bitiyor bu huyları sürekli aşağı in çık yoruluyorum 😔😔 neden yapıyorlar böyle
Deletedmom_79 ikiprensannesi53_ atamayacağı ya da atsa da umursamayacağınız eşyayı verin o zaman. Gebeyken in çık sağlıklı mı👀