Kızlar bayramda memlekete gidicez, bebeğim gündüz arabada asla durmadığı için gece çıkıcaz yola uyuduğu için. Sizce oto koltuğunda 10 saat rahatsız olur mu, ona arka koltukta yatak mı yapsam güzelce önüne yüksek bir şey koyup . Hani gündüz olsa uyuyup uyancak olsa zaten oto koltuğu tercih ederim de gece de kararsız kaldım. ❤️