Kızlar bebeğim 3 aylık.Malesef ki doğduğundan beri gönlümce tam anlamıyla çocuğumu emziremedim.Burada bebeğim yarim saat bir saat emiyor diye yazanlar oluyor.Benim bebeğim 5 dk bile emmiyor .Emerken bana bakıyor seyrediyor gülümsüyor sonrasında tamam doydu deyip bırakıyorum ağlıyor.Ac biliyorum emmek istemiyor kendini itiyor napabilirim nedir bu ?🥲🥲🥲