Kızlar üç aylık kızım haftada bir yapıyor kakasını . Bugün çok sancı çekti diye acile götürdüm lavman yapıldı röntgende bağırsakları dolu çıktı lavmandan sonra rahatladı doktor bir tane de reçeteye yazdı zor durumda kalırsan yaparsın diye . Anlamadığım sürekli lavman mı yapılacak bide bağırsak düzenleyici kullanıyoruz adıyla birde metsil kullanıyoruz