dudururu benimde oğlum 10 aylık çok çabuk ilgilisini başka şerler çekiypr ama biz konuşunca dinlemeye bayılır . Emekliyor koltuğa tutunup hızla koşar gibi ilerliyor . 5-10 saniye havada tutunmadan durmaya çalışıyor . Top oynuyoruz o bana ben ona atıyor . Kuleleri dağıtmayı seviyor , kitap yapraklarını çeviriyor tabi genelde kemirir 🤣 gel , çak , alkış , bay bay yapmayı öğrendi .
baba, dede , mama , hadi ve Ege ( kuzeni sürekli Ege dediğimiz için sanırım 🤷🏻♀️ ) kelimelerini bilinçsiz söylüyor . İsmine bakıyor
babasının ismini söylediğimde hemen bana odaklanıyor .