Kızım 6.5 aylık . Ek gıdaya 5. Ayda başladık tadımlar ile doktor kontrolünde ilk zamanlar daha iyidi fakat Şuan çok kötü hiç bir şekilde ağzını açmıyor kaşığı görünce kilitliyor gülerken bile tebessüm ile gülüyor olurda ağzım açık olursa yemek verirler diye 😅 bu durumu yaşayan çözebilen var mı ? (Bu arada anne sütü alıyor gün içinde )