Ya bu sağlık ocağındaki doktor hapı ben yazamam kadın doğum dokturuna gitmen lazım yasal değil dio kan verdim gebelik olmamasına rağmen yazmadı uyuz oldum kadın doğumada randevu bulamıyorum bayrama denk geliyor tatile gidicez onun icin yazdırmak istemistim🙄🙄 napıcam ben kızlar geciktirmek icin