Benim de bebegim 2ay 10günlük. 40tan sonra duzen yavaş yavaş oluştu. Gece uykusuna 20.00 - 21.00 arasi geçmiş oluyor. 21e birakmiyorum genelde, çok zorlamazsa en geç 20.30da uyuyor. Geceleri 2 kere beslenmeye kalkiyordu. Son 3 gündür 1 kere kalkiyor. Sabah da 6 civari uyaniyor.
Gündüzleri düzen hiiiic yok. 1-2 saat arasj uyanık kalabiliyor. Uyuyor ama yarim saat 40dk falan sürüyor kalkiyor. Malesef hic uzun uykusu yok gunduzleri.
Uyutma şekli olarak da gündüzleri emzigi verip kucağımda gezdirip ninni söylüyorum. Kucakta uyuyor, sonra yataga koyuyorum. Çok huzursuzsa durmuyorsa kucakta sallıyorum ben de baya. Geceleri de uykudan önce beslediğim için mayismis oluyor. Gazini cikarip kucagimdayken emzik veriyorum, biraz sarilip ninni soyleyerek yatağına koyuyorum, saç kurutma acıyorum. Öyle dalıyor. Dalamazsa yine kucak malesef.