Merhaba anneler. Oğlum 6 ay 6 günlük, düzenli sayılabilecek gece ve gündüz uykusu vardı 3. aydan beri. Vardı diyorum çünkü 6 aylık olmasıyla ortalık karıştı düzen bozuldu 🤦♀️😂😂 Gece sürekli beşikte dönmeye çalışıyor dar alan dönemiyor haliyle sinirlenip bi tur ona uyanıyor 🤷🏻♀️ Bir diğer sorunumda emzik. Emziği sadece uyku geçişlerinde kullanıyoruz normalde gündüz uykuya geçiş dışında asla ağzına almaz, gece de uyurken alır uyumak üzereyken kendisi bırakırdı. Şimdi gece o ve emzik bir bütün 🤦♀️ Ayrıldıkları saniye kıyamet kopuyor, ben emziği verirken elimi havada kapıyor ağzına daha hızlı götürmeye çalışıyor 🤦♀️ Gündüz yine kullanmıyoruz, versem bile almıyor. Niye böyle oldu ki acaba ? Geçer mi ki ? Tecrübeli anneler bi yardım lütfen 🙏