Kızlar Merhaba bebeğim 2,5 aylık doğduğundan bu yana hem mama veriyordum hem de anne sütü ile besleniyordu son bir haftadır sütüm yeteri kadar gelmeye başladı Bir haftadır da mama vermiyorum artık sadece anne sütüyle besleniyor.bir iki kes akşam uykuya geçişlerde mama teklif ettim kabul etmedi biberonu ağzıyla oynadı bıraktı mamayı içmedi bende zorlamadim acaba mamanın tadını mi beğenmiyor artık diye düşünerek bugün farklı marka mama verdim ondada aynısını yaptı neden biberon almıyor acaba sebebi nedir bilgisi olan varmı sık sık emziriyorum bu arada memeye çok düşkün bazen dışarı çıkacağım zamanlarda arada birde olsa mama veririm dışarda rahat ederim diyordum kendimce şimdi hiç almiyo sizce sebebi nedir bunun kullandığım marka Philips avent 2 çeşit biveronda kullandim bugün onlarida kabul etmedi