BetulDefnee Benim hiç kabızlığım yoktu neredeyse 3 ay olacak doğum yapalı hala geçmedi ama probest probiyotik digestive başladım ve baya iyi geldi. Sizin aldığınız normal ilaç mı yoksa takviye türğ mü? Sibeldicle_0404
Ahhannelik Sibeldicle_0404 bende yaşadım kabızlık hem hamilelikte hem doğumdan sonra bir kaç kuru kayısıyı suya koyup kaynatiyordum 10 dk sonra yiyip içilecek sıcaklığa gelince hem kayısıları yiyip hem suyunu içiyordum o şekilde çözüm bulmuştum
minikaras bana gazpass diye ilac verdiler normalde kabızlık sorunum zaten vardı bugün sezeryanımın 4.günü ve iki kez lavaboya çıktım
Sibeldicle_0404 Ahhannelik ya çok değişik bir şey anlamıyorum ama çok canım yanıyor tuvalete çıkarken
Mineee32 Sibeldicle_0404 maalesef benimde aynı durum 4ay oldu dogum yapalı ızdırap oluyor tuvalete gitmek gidip gelincede agrısı gecmıyor
Ahhannelik Sibeldicle_0404 söylediğimi deneyin derim ben sezaryen doğum yapmıştım resmen ağlıyordum tuvalete girdiğimde dikis yerlerim çok ağrıyordu kayısı kurtardı beni doğumdan 2 ay sonrada normale döndü bağırsaklarım