tuzludakota Bebeğim 15 aylık artık emziği bırakmasını istiyoruz ama nasıl sadece uyurken emiyor, 1 2 kez denedim yok olmuyor ağlıyor uyumuyor bi türlü bende dayanamadım verdim, evet kararlı olmam lazım ama bebeğimi de üzmek istemiyorum fikirlerinize açığım 😑🥺