sessizlik12 Merhabalar, amin hepimizin bebeğini inşallah. Allah razı olsun. Valla dil gelişimi pek istediğim gibi değil. 3 aylikken itibaren kitap okurdum her gün. Konuşuruz bol bol da. Ama tek büyüyen çocuk olması bir de ailelerimiz den uzak olması, akraninin olmayışı bence etkili. Ekran yok hayatımızda. Hastalığında birkaç gün gostermistik o da bir iki yudum sıvı girsin vücuduna diye. Şimdi tamamen kestik. Mama meme anni baba dede gel gak dedi şimdiye kadar. İkili cümle yok. Hayvan seslerini hergun çıkarıyorum yok. Tabi bunun dışında birçok anlamsız kelimesi de var. Bilmiyorum birden mi konuşacak.