Fatoshh Merhabalar, bebeğim süt alerjik.Geldik bir yaşına bugün aşılarını yaptırdım, kilosu az çıktı.. 7900 . Dişlerinden dolayı iyice yememeye başladı.İştahsız .. önerebileceğiniz birşeyler var mı ?