Normalde 2-3 dür dışkılaması da bugün 6 oldu . Bilen var mı acaba? Ya da yaşayan?
Dilosko bizimki de ishal Salı günü aşı oldu sizinki ne durumda
Up
hayatisigim geçti bugün çok şükür