Yasooo-1 Bizim de 15 e cıkmıstı sarılık degerı biz yatırmsk ıstemedık. Evde sureklı emzrdım kucagımdan ınmıyırdu ve bol bol mama takvıyesı ıle gectı.
haticenur_asel Yasooo-1 ya ne Güzel benimki de Güzelce sütümü içiyor ama gözlerinde sararma tekrar başlamış gibime geldi tam emin olamadım
haticenur_asel aslanmom_ bir çay bardağına bir tatlı kaşığı dediler çocuğa da iki çay kaşığı içirmen gerekiyor canım ara ara verirsin yine ama çok verme her şeyin fazlası zarar ♥️
GayeAlparslan haticenur_asel benim oğlumun 14 dü yatış verildi mama takviyesi verdim o şekilde durdu küvezde mama verebiliesiniz hem çabuk atlatmasınıda sağlıyor
haticenur_asel GayeAlparslan evdeyiz şuan mamayı vermek istemiyorum pek sütümü bolca vermeye çalışıyorum🥲