iki_prens_annesi_ Alprslanatess dışarda 1 saat buzdolabında 2 saat sanırım ben dışarda genelde bekletiyorum icmezse 1 saate yakın sonra veriyorum
asrinhatasi Alprslanatess mamanın bekletildiğini bilmiyorum. İçmeyince döküyordum hep. Kaç mama ziyan oldu ah ah
Alprslanatess umutunannesiiii ama ınternette hazırlanmış fakat ıcılmemıs mama 24 saat buzdolabında bekletılır dıye yazıyor
Ahhannelik Alprslanatess 1 saat içinde içmesi gerekiyor benim.bebegim bazen içmiyor 30 40 dk bekletiyorum veriyorum içiyor ama o zamanda icmezse döküyorum
umutunannesiiii Alprslanatess bence bekletmeseniz daha iyi ama belki öyledir ben max 1 saatte atıyorum
Adenveannesi Alprslanatess eğer bebeğin ağızı değdiyse buzdolabına koyamazsın en fazla yarın saat dışarıda bekler ama değmediyse 1 saat kadar kalıyor