Merhabalar 13 aylık ikiz bebeklerim var. Evdeyken uyku saatleri gelince beşiklerine koyuyorum bir tanesi sorunsuz 15 dk içinde uyuyordu diğeride cok az mızmızlanarak oda uyuyordu. Anneme geldim kalmaya onların evinde de 2 tane park yatak var. Evde sorunsuz uyuyam çocuklarım burada uyku zamanı kıyametleri kopartmaya baslıyorlar resmen. Birde gece cok sık uyanmaya başladılar. Evdeykende bu sorun vardı. Neden olabilir sizce? Atak mı yerinimi yadırgıyolar bilmiyorum. Beklenen doğum tarihleri 9 kasımdı ama 12 ekimde doğdular ikiside erkek