Durefsan benim eşimde geçen sene eylülde bi başladı ishal i Nisan da bitti çok şükür 8 ay çok gitti geldi hastaneler e kolonoskobi dediler ama girmedi korktu bi süre sonra kafaya takmadı ishali kendiliğinden geçti çok şükür arada çok yiyince oluyor herhalde