Merhaba hanımlar. 5 yaşında bir oğlum var asla otorite tanımıyor. Oğlum girdiği hiç bir ortamda otorite tanımıyor. Bu konuda çok zorlanıyoruz. Bugun hocası yaşam koçu önerdi. Bende biraz bakındım ama bu kursu bende alabiliyormuşum. Acaba otorite tanımama ile sizin fikirleriniz neler. Birde bu yaşam koçluğuu kursu almak istiyorum öneriniz var mı