nagihanay Kızlar 20 günlük bebeğim var sicakdan midir bilmem yüzünde kırmızı sivilceler var nasıl geçer acaba bilgisi olan varmı
Hayaz nagihanay canım ben mustela nın kremini aldım bir sürmeyle geçti, biraz fiyatı fazla ama aşırı işe yaradı hergün bir damla sürüyorum aylarca gider bana büyük boyu
Papiii nagihanay aynisini suan yasiyorm son postumda yazdim paylasdim herkes normal dedi bebek aknesiymis kendisi geciyormush
Gamzeliff nagihanay sıcaktandir büyük ihtimal bir de yenidoğan dönemi yüzde sivilce gibi şeyler oluyor geçiyor canm ben mustelanin pişik kremini sürüyordum arada ama geçici bir durum 🌸
Zehra1609 Çok takılma kendi geçiyor bir süre sonra 🥰 Krem önermişti doktorumuz sonra küçük olduğu için kullanmadık bir süre sonra da geçti