umutunannesiiii Metemommy ben o kadar dikkat etmedim açıkçası rastgele verdim ama iyi geldi yani ya hemen önce ya da sonra olabilir gaz oluşumuna etki etmesi için çünku gazı parçalıyor kolay çıksın diye ben öyle biliyorum
Metemommy Binnur_cam siz nasıl kullanıyorsunuz ? Sab simplexi emzirmeden önce mi sonra mı içiriyorsunuz ?
Binnur_cam Metemommy biogaia sabah mama sonrası 5 damla d3 vitamin birlikte veriyorum.. Sab simplexide ya mamaya katıyorum yada emzirmeden önce 8 damla kaşıkla veriyorum .. Günde 6 kere 8 damla ver dedi arkadaşım..
Metemommy uykusuzhergece55 Bana doktor emzirdikten sonra dediği için ben o şekilde kullanıyorum ama acaba hangi şekilde doğru
buse57 Metemommy e bebekte kiraz çekirdekli patikler ve kemer var onlarda bak Bi istersen ısıyı yavaş yavaş veriyor