GizemCemre bizde 31 aylikken denedik 3. Gün pes ettim. Çünkü dediğiniz gibi asla oturmuyordu ve sürekli üstüne yapıyordu. Beze döndük 2 3 hafta unutturdum. Sonra denedim 2. Günde inadı kırıldı. Bence çok inatlasmayin travma yaratabilir. Unutturup tekrar deneyebilirsiniz eninde sonunda öğrenir çocuğu izmeye gerek yok diye dusunuyorum