Stass Kızlar bebeğimin biraz kafası sucak diye doktora getirdim ateşi 37.8 falan çıktı kan aldılar crp 17 çıktı .suan hastanede yatyrz doktor 5 ila 7 gğn arası çıkar dedi.ya bu tehlikeli biley mi acaba yaşayan var mı dua edin lütfen bebeğim için
Neslihan_46 Stass geçmiş olsun kanda enfeksiyon galiba antibiyotik tedavisi uyguluyorlar düşene kadar yatıyorsunuz
Sebusebu Stass 1 aylık bebeğim enfeksiyon kaptı 5 gece hastanede yattık antibiyotik tedavisi gördü… hastanede cok daha iyi bakıyorlar hem için de rahat ediyor. 5 günün sonunda taburcu olduk cıktık cok şükür. İyileşir merak etme cok güçlüler🤌🏻
ilyestaa Crpsi çok çok yuksek değil erken gitmeniz iyi olmuş . Antibiyotik tedavisiyle iyi olacaktır bence o kadar bile tutmazlar