Saresma_ Annişler nasılsınız?Bebeklerinize (1-2yas) evde atıştırmalıklar yapiyormusunuz?Neleri seviyorlar en çok …ben de yapmak istiyorum elinde rahatça seve seve yiyecegi bişeyler tavsiyelerinizi bekliyorum 🥰🌸❣️
Asyaveannesi04 Saresma_ züber minik küpler bayılıyor evde pankek, kurabiye yapıyorum bayılıyor 17.5 aylık🌺